Η Φιλοσοφία μας

Ήλινο Παπήλινο

Ακολουθώντας τις εξελίξεις του κλάδου της Παιδαγωγικής, και θέλοντας να εξασφαλίσουμε ποιοτικές και δημιουργικές δράσεις για το παιδί σας, δημιουργήσαμε αυτό τον χώρο μάθησης και εκπαιδευτικής ανέλιξης, όπου το παιδί σας, θα μπορέσει να δημιουργήσει φιλίες για μια ζωή, αναμνήσεις ξεγνοιασιάς, γνώσεις ουσιαστικές….κι ακόμη θα μπορέσει να χορτάσει παιχνίδι και να μάθει μέσα από τον πειραματισμό και την έρευνα. 

Ακόμα, στον χώρο αυτό, το παιδί σας θα έχει την ευκαιρία να μάθει πώς να μαθαίνει, ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθησή του, αλλά και τις σχολικές επιδώσεις του. Ένας χώρος που καταρρίπτει την στείρα αποστήθιση, την ανούσια για το παιδί μάθηση, και στοχεύει στην καλλιέργεια της αγάπης για τα γράμματα.

Η φιλοσοφία μας για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου:

Οι σύγχρονες έρευνες στην επιστήμη της Παιδαγωγικής, μας υποδεικνύουν, τη σημασία αυτής της ηλικίας για την μετέπειτα εξέλιξη του ατόμου. Το παιδί σας, σε αυτό το ηλικιακό στάδιο, κάνει τα πρώτα βήματα της κοινωνικοποίησής του, έξω από την ασφάλεια του οικογενειακού περιβάλλοντος, προσπαθεί να κατανοήσει το πως νιώθουν οι άνθρωποι γύρω του, δοκιμάζει τα όριά του, αναπτύσσει την κινητικότητά του και αποκτά γνώσεις για τον κόσμο γύρω του, με έναν πιο συστηματικό τρόπο. 

Στο ήλινο παπήλινο, φροντίζουμε για την καλλιέργεια όλων αυτών των πτυχών του παιδιού. Γνωρίζουμε ότι το κάθε παιδί έχει τον δικό του χαρακτήρα, τη δική του προσωπικότητα και τον δικό του τρόπο να προσλαμβάνει την νέα γνώση και φροντίζουμε να δημιουργούμε συνεχώς περιβάλλοντα μάθησης, όπου όλα τα παιδιά θα νιώθουν ασφάλεια, ζεστασιά και άνεση να είναι ο εαυτός τους και να παίζουν ξέγνοιαστα. 

Τα παιδιά χρειάζονται αγάπη, φροντίδα, ένα ήρεμο περιβάλλον και ποιοτικό-δημιουργικό παιχνίδι για να είναι ευτυχισμένα. Αυτό ακριβώς που με μεράκι, συνέπεια και υπευθυνότητα παρέχουμε στο δικό σας παιδί.

Η φιλοσοφία μας για τα παιδιά του Δημοτικού:

Ήδη από το Νηπιαγωγείο, τα παιδιά αρχίζουν να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν. Αρχίζουν να καταλαβαίνουν -με την σωστή καθοδήγηση και υποβοήθηση- πότε είναι συγκεντρωμένα και πότε όχι, εάν τα βοηθάει να βλέπουν ένα κείμενο, να ακούν ένα κείμενο, να πλάθουν ένα κείμενο ή να τα κάνουν όλα μαζί. 

Γνωρίζοντας το κάθε παιδί το πώς το ίδιο μπορεί να μάθει καλύτερα, η γνώση γίνεται παιχνίδι. Γίνεται πηλός που τα παιδιά πλάθουν, καθώς επεξεργάζονται την γνώση και έπειτα δημιουργούν με αυτήν. Με αυτό τον τρόπο, η μελέτη των σχολικών μαθημάτων αποκτά νόημα για το παιδί σας, το οποίο, σταδιακά, αποκτά αυτοπεποίθηση, καθώς οι σχολικές του επιδόσεις βελτιώνονται και το ίδιο αυτονομείται.

 Ένας χώρος για παιδιά…

  • με καλλιτεχνικές αναζητήσεις
  • που εξερευνούν

Ένας χώρος για παιδιά…

  • δραστήρια
  • ενεργητικά

 Ένας χώρος για παιδιά…

  • που αγαπούν το γέλιο,
  • το παιχνίδι